poniedziałek, 13 kwietnia 2009

23.tydzień rozpoczęty (25 tc.)

Nasze dziecko waży ok. 550 g i mierzy 21 cm. (choć na jednym z portali napisano, że waży ok.700g)
Następne Święta spędzimy już z nim! :D

Faaaajnie

"Maluszek może teraz lepiej słyszeć głosy dobiegające z zewnątrz. Jeśli przyszły tata i siostrzyczka lub braciszek będą próbowali z nim rozmawiać, po narodzeniu maleństwo rozpozna ich głosy. Dzięki temu świat od początku wyda mu się bardziej znajomy i przyjazny." - tata zagaduje, owszem ;)
..........................................................................

synek nie przepada za kiszonymi ogórkami, kiedy je zjem, zawsze mnie mdli, odbija się i boli brzucho

cały czas rośnie
jest mi naprawdę coraz ciężej z brzuszkiem, nie mogę już utrzymać ręką stopy, schylać się. Zdarza się, że w nocy synek tak się ustawi, że czuję go dłonią jak się rusza :) brzuch jest wtedy twardszy
macica uciska na przeponę i to chyba stąd te bóle pod żebrami, coś jakby mnie podwieszano na sznureczkach jak kukiełkę, nie jest to wcale przyjemne :( łapie mnie bardzo szybko zadyszka, nawet kiedy się wturlam do łóżka

ale mimo 6 m-ca jeszcze mam siłę pracować w ogródku, co mi sprawia wieeelką radość. może junior też odziedziczy tą skłonność po mamie hehe
nie przywykłam do przerywania pracy odpoczynkiem i przez to czasem przeceniam swoje siły :/ wiem, wiem... powinnam odpoczywać itd., ale to już byłoby nudne he

Brak komentarzy: