wtorek, 24 marca 2009

20. tydzień

Od ostatniego wpisu urosłeś o 1 cm, i ważysz o około 50g więcej.
Twój słuch zaś rozwinął się już na tyle, że zaczynasz rozpoznawać głos mamy. Pod dziąsłami tworzą się pierwsze zawiązki ząbków, a na główce powoli rosną włoski. Moja mama opowiadała mi, że kiedy ja się urodziłam miałam długie i czarne włosy :) Twój tata jest raczej 'myszowaty' więc nie wiem jakich mam się u ciebie spodziewać hehehehe Ale możliwe, że będą kręcone. Czujesz też prawdopodobnie smak wód płodowych, który zależy od tego co zjem. A ostatnio jestem łakomczuchem, mam ochotę na słodycze, owoce i sałatę :D
Mama nie może normalnie oddychać przez to, że brzuch urósł. Dobrze chociaż, że nie muszę leżeć, że ogólnie dobrze znoszę ciążę. Skurcze łydek nie należą do przyjemnych...
........................................................................
Twój tata przytula się wieczorami do ściany tego brzucha, ciekawe czy go poznajesz. Wieczorami jesteś najbardziej aktywne, często czekamy na twój ruch. Nawet jeśli to tylko twoja czkawka to i tak zawsze jest to bardzo fajne uczucie.

Zdecydowaliśmy, że jeśli jesteś chłopcem nazwiemy cię Jakub, a jeżeli dziewczynką na imię będziesz mieć Amelia :)

Brak komentarzy: